Inici‎ > ‎Arxiu‎ > ‎

Arxiu noticies

Tancant el Cercle. Sentència sobre indemnització a funcionaris interins

3 de febr. 2018, 8:33 publicada per Gabriel Tinoco   [ actualitzat el 3 de febr. 2018, 8:33 ]

21-07-2017

Informe jurídic elaborat per l'advocada del gabinet tècnic jurídic de la CONC, Montse Escoda.

En aquest, veureu que no només parlem de la sentència en concret de Galícia sinó que és un recorregut del succeït fins ara en els contractes temporals de la naturalesa que siguin, de la no discriminació personal laboral i del personal funcionari, a l'administració pública.

Creiem que ens pot ajudar a entendre l'actual situació en la contractació a les administracións públiques.

DEBAT PROS I CONTRES DE LA MUNICIPALITZACIÓ A MATARO

3 de febr. 2018, 7:54 publicada per Gabriel Tinoco

19-07-2017

El passat dilluns 17 de juliol per la tarda, el Sector de l'Administració Local va participar al debat a Mataro sobre municipalització dels serveis públics. Aquest debat va estar dirigit cap a la ciutadanía. Cada cop mès aquest tema està generant mès interès. Creiem que aquest tipus de debats son positius i s'han d'anar reproduint a tot el territori de Catalunya, per tal de sensibilitzar a la ciutadanía de l'importància de la municipalització dels serveis públics locals.

CCOO signa el compromís d'adhesió de l'ORGT a l'Acord/Conveni de la Diputació de Barcelona

3 de febr. 2018, 7:53 publicada per Gabriel Tinoco

17-07-2017

Després de més d'una dècada de reivindicació i lluita CCOO signa el compromís 'adhesió de l'ORGT de la Diputació de Barcelona a l'Acord regulador de condicions de treball del personal funcionari i del conveni col·lectiu del personal laboral de la Diputació de Barcelona. Durant els darrers dos mandats de majoria de CCOO als òrgans de representació sindical, el treball ha estat constant per tal d'assolir l'equiparació de condicions de treball del personal que presta serveis al l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, el qual va tenir el seu inici amb l'acord de febrer de 2015, gràcies al suport majoritari de la plantilla.
Avui, amb la signatura d'aquest compromís per part de la Presidenta de la Diputació i de l'Organisme, Mercè Conesa, es concreta aquesta equiparació que haurà de ser efectiva a partir de l'1 de gener de 2018, i que suposa la consecució d'una demanda col·lectiva.

INFORMATIU JUBILACIÓ ANTICIPADA POLICIES LOCALS

3 de febr. 2018, 7:52 publicada per Gabriel Tinoco

07-07-2017

El passat divendres dia 30 de juny, es va publicar el Real Decret pel qual s’estableix el coeficient reductor de l’edat de jubilació en favor dels Policies Locals al servei de les administracions municipals, per fer la consulta pública que obliga la llei, previ a la seva aprovació final.

Conveni de col.laboració EAPC i CCOO

3 de febr. 2018, 7:51 publicada per Gabriel Tinoco

06-07-2017

El passat dilluns, CCOO va signar un conveni de col·laboració amb l'Escola d'Administració Pública en matèria formativa.

L'objectiu principal d'aquest conveni és l'homologació o l'acreditació de cursos que fa CCOO per tal que valguin (i donin punts) en els concursos convocats  per l'Administració pública.

CCOO guanya les eleccions sindicals al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

3 de febr. 2018, 7:51 publicada per Gabriel Tinoco

27-06-2017

CCOO aconsegueix la totalitat dels membres del Comitè d´Empresa, aconseguint 5 delegats i delegades.
Val a dir que, fins ara, CCOO no tenia representació sindical al CCCB i que fins la data d´ahir, la representació era en la seva totalitat de CGT.
El treballadors i treballadores del CCCB, amb el seu vot, ha otorgat la confiança al sindicalisme confederal i de classe que representa CCOO, un sindicalisme de proximitat, seriós i fermament compromès amb treballadors y treballadores.

FITXA SINDICAL VIGILANCIA DE LA SALUT

3 de febr. 2018, 7:50 publicada per Gabriel Tinoco

23-06-2017

Fitxa Sindical de Salut Laboral: Vigilància de la Salut.

LA SANITAT NO ÉS UN PRIVILEGI

3 de febr. 2018, 7:49 publicada per Gabriel Tinoco

23-06-2017

Dilluns 19 de juny CCOO,UGT i SAPOL vam demanar als Grups Municipals, que no votessin a favor de la proposta del Govern Municipal d’aprovar el Conveni amb la Generalitat que significarà el desnonament dels usuaris i usuàries del PAMEM.

Jornada Reptes de Futur de l'ocupació pública a Tarragona

3 de febr. 2018, 7:47 publicada per Gabriel Tinoco

21-06-2017

Des del sector en el dia d'avui hem participat en la Jornada Reptes de Futur de l'ocupació pública organitzat per la Diputació de Tarragona, on s'ha explicat l'Acord Marc de Catalunya de les entitats locals menors de 20.000 habitants a càrrec del Coordinador del Sector de l'Administració Local Enric Quilez.

FITXA SINDICAL LPGE 2017

3 de febr. 2018, 7:46 publicada per Gabriel Tinoco

21-06-2017

Fitxa sindical 04-2017 sobre pressupostos generals de l'Estat per a l'exercici 2017, amb les modificacions realitzades en el tràmit parlamentari del Congrés dels Diputats i publicat al Butlletí Oficial de les Corts Generals, pendent dels següents tràmits del Senat i aprovació i publicació al BOE.

1-10 of 479