Ajuntament de Vidreres. Acord PAGA EXTRA 2012.

20 de nov. 2013, 13:09 publicada per Gabriel Tinoco

06/11/2013

S'ha signat un acord entre l'Ajuntament de Vidreres i els representants sindicals, assessorats conjuntament pel coordinador del sector d'administració local i la FSC de Girona, en el que s'estableix el reconeixement i abonament de la part meritada de la paga extra 2012.

Ens felicitem per aquest acords, que arriba al mateix temps que dues sentències més favorables a l'abonament de la part devengada com son les de l'Ajuntament de Mataró i la del personal laboral de la Generalitat de Catalunya.

Instem a que la resta de entitats locals, segueixin aquest mateix camí que des del sindicat hem apuntat, i que els empleats municipals puguin recuperar una part del que no van cobrar, restant a l'espera del que disposi el Tribunal Constitucional sobre la resta.