CCOO aconsegueix a l'Ajuntament de Gavà la pròrroga de la Jubilació Parcial fins el 28/12/2018

9 de des. 2013, 12:27 publicada per Gabriel Tinoco

19/11/2013

Fins al mes de març de 2013, els treballadors del règim laboral podien jubilar-se parcialment amb un 75% i treballant el 25%.
A partir del mes d'abril va canviar la legislació, i la jubilació parcial és del 50% i treballant l'altre 50%. No obstant, en aquells convenis col · lectius que contemplessin una clàusula de jubilació parcial podien acollir-se a la legislació anterior sempre que es tramités la sol · licitud a l'INSS, com a màxim el 15 d'abril de 2013.
La secció sindical de CCOO de l'Ajuntament de Gavà va realitzar els tràmits , ja que l'Ajuntament no ho havia fet, i ha aconseguit que s'apliqui la regulació més beneficiosa per als empleats que vulguin jubilar-se parcialment amb contracte de relleu fins al 31 de decembre de 2018.
Per tant, aquells empleats que compleixin els 61 anys fins al 2018.12.31, podran, voluntàriament i sempre que compleixin els requisits exigibles, jubilar-se parcialment amb contracte de relleu en les condicions de cobrar per pensió el 75% i per part de l'Ajuntament el 25%, fins a l'edat reglamentària per jubilació en què cobressin el 100% de la pensió.