CCOO aconsegueix que la plantilla de l'Ajuntament de Barcelona cobri l'1%

3 de febr. 2018, 6:29 publicada per Gabriel Tinoco

29/04/2016

CCOO aconsegueix que la plantilla de l'Ajuntament de Barcelona cobri l'1% d'increment salarial del 2007 i del 2008 i els endarreriments pendents.

Després d’una lluita de més de 5 anys per part de CCOO, els treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Barcelona han cobrat ara l’increment de l’1% de la massa salarial del 2007 i del 2008; així s’incrementen els salaris, a més de rebre tots els endarreriments del període 2007-2016.

A més, a la reunió del passat 14 d’abril de la Mesa General de l’Ajuntament de Barcelona, es va arribar a un acord pel qual en un termini de trenta dies, l’Ajuntament lliuraria els dictàmens jurídics que afecten el personal de l’Institut Municipal de Prestacions Mèdiques (PANEM), el Consorci Mercat de les Flors, el Consorci Auditori i Orquestra, el Consorci Museu de les Ciències Naturals i de la Fundació Museu Picasso. CCOO celebrem que, finalment, s’acati la sentència de l’1% de massa salarial signat entre les parts fa uns anys, i volem agrair el suport rebut per part dels treballadors i treballadores. Així mateix, volem deixar clar que verificarem que el pagament s’adeqüi als termes de la sentència.