CCOO GUANYA LES ELECCIONS SINDICALS DE L’ADMINISTRACIÓ LOCAL A CATALUNYA AMB 328 REPRESENTANTS MÉS QUE EL SEGON SINDICAT.

24 de maig 2016, 3:54 publicada per Gabriel Tinoco

16/02/2016

Amb les dades a 31/12/2015,CCOO és la primera força sindical, un cop més, en el conjunt de les Administracions Locals de Catalunya.

Durant l'exercici 2015 hem augmentat la nostra diferència de representació percentualment amb UGT, situant-se en un 9,44%, amb els següents resultats:

El suport majoritari dels empleats públics locals catalans a CCOO és molt significatiu, encara que s'ha produït una disminució d'un 4.06% (147 delegats/des menys) en la representació total de delegats/des de l'Administració Local de Catalunya, CCOO ha augmentat la seva representació en un 1,12% respecte a l'any anterior, amb una disminució en nombres absoluts que no de representativitat, de 24 delegats/ des.

UGT ha disminuït un 3,76% del total de la representativitat i amb una pèrdua absoluta de 187 delegats/es. La resta de sindicats ha augmentat percentualment un 2,75% i també han augmentat la seva representativitat amb 64 delegats/des.

Sens dubte un gran reconeixement a la feina i el compromís de les dones i el homes que representen i construeixen CCOO a les Administracions Locals Catalanes.