CCOO signa el compromís d'adhesió de l'ORGT a l'Acord/Conveni de la Diputació de Barcelona

3 de febr. 2018, 7:53 publicada per Gabriel Tinoco

17-07-2017

Després de més d'una dècada de reivindicació i lluita CCOO signa el compromís 'adhesió de l'ORGT de la Diputació de Barcelona a l'Acord regulador de condicions de treball del personal funcionari i del conveni col·lectiu del personal laboral de la Diputació de Barcelona. Durant els darrers dos mandats de majoria de CCOO als òrgans de representació sindical, el treball ha estat constant per tal d'assolir l'equiparació de condicions de treball del personal que presta serveis al l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, el qual va tenir el seu inici amb l'acord de febrer de 2015, gràcies al suport majoritari de la plantilla.
Avui, amb la signatura d'aquest compromís per part de la Presidenta de la Diputació i de l'Organisme, Mercè Conesa, es concreta aquesta equiparació que haurà de ser efectiva a partir de l'1 de gener de 2018, i que suposa la consecució d'una demanda col·lectiva.