Concentració de representants sindicals de la Funció pública per recuperar les condicions laborals dels treballadors de l'Administració

20 de nov. 2013, 13:02 publicada per Gabriel Tinoco

04/11/2013

Demà dimarts dia 5 de novembre, els delegats i delegades de CCOO de Catalunya i dels diferents sindicats amb representació a la Mesa General de la Funció Pública i a l’Administració de la Generalitat, es concentraran a partir de les 8.45 del matí a la Plaça de Sant Jaume, de Barcelona, per registrar un escrit dirigit al President de la Generalitat, demanant la recuperació de la negociació col•lectiva, amb l’objectiu de mantenir l’ocupació pública i recuperar els drets laborals i salarials arrabassats als treballadors i treballadores de l’Administració de Catalunya.