Concentració treballadors/es Ajuntament de El Vendrell

6 de nov. 2013, 1:37 publicada per Gabriel Tinoco

11/10/2013

MANIFEST

Som conscients que ens trobem davant uns temps difícils que requereixen la màxima responsabilitat per part de tots i totes, cosa que implica buscar solucions de consens en benefici d’un millor servei a la ciutadania. Davant la resposta de l’Ajuntament a les nostres reivindicacions així com la seva actitud poc conciliadora presa en les diferents negociacions, ens veiem obligats a posar de manifest el nostre descontent. L’absent preocupació per la millora de l’organització i la mala gestió dels recursos humans, demostren una manca de sensibilitat cap al nostre col·lectiu cosa que ens obliga a prendre mesures com la que avui ens reuneix. Ja fa temps que els empleats públics de l’Ajuntament del Vendrell suportem un discurs de desprestigi, però nosaltres hem de defensar la nostra dignitat i professionalitat, així com la nostra vocació de treballadors públics. Per aconseguir els nivells de qualitat que foren desitjables a un administració d’un país que pretén ser del primer món, cal un major esforç per reforçar el principal patrimoni de la institució, que som les persones que estem al seu servei.