Decret d'aprovació part meritada Aj Montornes del Valles

23 de gen. 2014, 1:38 publicada per Gabriel Tinoco

19/12/2013

Després de la petició de la Secció Sindical de CCOO a l'Ajuntament de Montornes del Valles sol.licitant l'abonament de la part meritada de la paga extraordinària del mes de desembre de l'any 2012 i argumentant la petició en la resolució de les diverses sentències, que han considerat que en aplicació del principi d'irretroactivitat de les normes, el personal te dret a percebre les quantitats corresponents als serveis efectivament prestats amb caràcter previ a l'entrada en vigor del RDL 20/2012. L'Ajuntament decreta estimar la petició de la Secció Sindical de CCOO i reconèixer el dret a percebre la part meritada de la paga extra  i conseqüentment abonar, a la nòmina de este mes de desembre, la part meritada de la paga extra del 2012 a tot el personal funcionari i laboral de la corporació i als càrrecs electes amb dret a percebre retribucions.