Els treballadors i treballadores de REGESA es concentren davant de l'Ajuntament de Barcelona per defensar els seus llocs de treball

15 d’oct. 2018, 2:51 publicada per Gabriel Tinoco

22-03-2018

Els treballadors i treballadores protesten perquè el tancament no està justificat, tota vegada que els serveis i tasques que REGESA ha estat prestant durant els darrers 30 anys a la comarca del Barcelonès -quasi majoritàriament per a l’Ajuntament de Barcelona- s’han deixat d’encarregar a la societat bé per concentrar-los en les societats municipals de l’Ajuntament de Barcelona o bé per encarregar-los a externs (cooperatives, fundacions, etc.). Uns serveis i unes tasques que el personal de REGESA, des de la seva creació l’any 1984, està exercint i prestant en una relació permanent que, en els darrers temps i fruit de voluntats i decisions polítiques (que res tenen a veure amb l’exercici professional dels treballadors i treballadores), s’ha intensificat i ha pres caires d’irregularitat per a la plantilla laboral. Actualment, el personal de REGESA continua treballant per a l’Ajuntament de Barcelona a través d’un conveni de prestació de serveis.