Important acte de suport a Ricardo Vercher el dia que se celebrava el judici

3 de febr. 2018, 6:54 publicada per Gabriel Tinoco

04/11/2016

Més de 600 sindicalistes, membres de comitès d'empresa, juntes de personal, delegats i delegades i la presència de Manuel Fages, secretari general de la FSC; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Ignacio Fernández Toxo, secretari general de la Confederació de CCOO, i Eduardo Chagas secretari general de la ETF (FEDERACIÓ SINDICAL EUROPEA DEL TRANSPORT), hem estat donant suport a Ricardo Vercher el dia que se celebrava el judici en el qual la fiscalia mantenia la seva petició de cinc anys de presó. No ha estat un judici a Ricardo tan sols, tot i que ell ho ha viscut en primera persona, ha estat un judici a l'acció sindical, de persecució del dret fonamental i constitucional de l'exercici de vaga, i de manifestació.