Jornada sindical "Projecte de Reforma de l'Administració Local"

3 d’oct. 2013, 13:29 publicada per Gabriel Tinoco

19/09/2013

CCOO organitza una jornada sindical sobre el Projecte de Reforma de l'Administració Local impulsat pel Govern del PP, que significa un greu atac als drets de ciutadania que ofereixen les administracions locals. Aquesta jornada tindrà lloc demà divendres, 20 de setembre, a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16).

Després de la presentació a les 9'45h a càrrec de Salvador Seliva, coordinador de CCOO de l'Avantprojecte de Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local (ALRSAL), a les 10'00h el catedràtic de dret constitucional Rafael Jiménez Asensio oferirà una ponència sobre l'impacte d'aquesta reforma en els llocs de treball i els serveis, moderada per Gabriel Tinoco, coordinador del Sector d'Administració Local de la Federació de Serveis a la Ciutadania FSC).

A les 11'15h es farà la taula rodona "Una reforma més contra els drets de ciutadania", moderada per Montse Ros, secretària general de la Federació d'Educació, i amb participació d'Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Serveis Privats; Alba Garcia, secretària de Dona i Cohesió Social; Pepe Gálvez, responsable d'Institucional de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC). La cloenda serà a les 12'30h, a càrrec del secretari general del sindicat, Joan Carles Gallego.