Lliurament als diputats i diputades del Parlament de Catalunya d’un escrit personalitzat explicant la situació de l’empresa d’habitatges municipals de Sabadell, VIMUSA

9 de jul. 2014, 3:37 publicada per Gabriel Tinoco

02/06/2014

El proper dimecres dia 4 de juny de 2014 a les 17 hores a la seu del Parlament de Catalunya, la representació dels treballadors/es de l’empresa VIMUSA (Habitatges Municipals de Sabadell), farà lliurament d’una carta personalitzada a cada parlamentari/a on s’explica la situació de l’empresa. Cal recordar que fa un parell de mesos van ser acomiadats 7 treballadors/es d’aquesta empresa pública entre altres raons pel deute que té contret la Generalitat de Catalunya de més de 4 milions d’euros. Per aquesta raó es demana la col.laboració dels parlamentaris per tal de portar al parlament un pla de pagaments dels deutes reconeguts. Sent aquesta una de les maneres per tal assegurar la viabilitat de l’empresa i la funció social que realitza. Els representants dels treballadors i les treballadores seran rebuts per parlamentaris del grup de ICV-EUiA a les portes del parlament que els acompanyaran al registre públic on faran lliurament de les cartes personalitzades.