MODIFICAR I INCORPORAR CERTS ARTICLES A L'ACORD MARC DELS EMPLEATS /DES PÚBLICS DELS ENS LOCALS DE CATALUNYA MENORS DE 20.000 HABITANTS.

3 de febr. 2018, 6:55 publicada per Gabriel Tinoco

08/11/2016

En el dia d'avui s'ha reunit la Comissió de Negociació de l'Acord Marc Comú dels empleats / des públics dels ens locals de Catalunya menors de 20.000 habitants, per a modificar certs articles del mateix, com ara la incorporació de 6 dies d'assumptes propis , incorporar dies d'assumptes propis per antiguitat i dies de vacances per antiguitat, modificar Ia quota de reserva de les persones amb discapacitat, així com modificar l'article relatiu als Plans d'igualtat.
També s'ha signat l'acta de la Comissió Paritària de Seguiment de l'Acord de data 6 d'Octubre de 2016, on es van tractar certs temes relacionats amb els canvis en el si de la Comissió, realització de jornades d'extensió de l'Acord, assignació d'un referent per al registre de les adhesions.
A més s'ha signat l'Acord de la Jornada Laboral per a l'exercici 2017 que serà de 1642 h / anuals, i en els diferents calendaris s'establiran com a festa el 24 i 31 de desembre com els empleats / des de l'AGE, per tant quedarà fixada en 1627 h / a. efectives de treball.