signatura acord marc adm. locals de Catalunya de menys de 20.000 habitants

14 d’abr. 2015, 3:49 publicada per Gabriel Tinoco

17/12/2014

Demà divendres, 19 de desembre, a l’Ajuntament de Solsona, amb la presència de Joan Carles Gallego per part de CCOO de Catalunya

Signatura del primer “Acord Comú de condicions dels empleats públics dels ens locals de Catalunya de menys de 20.000 habitants”

Dels 947 ajuntaments que hi ha a Catalunya, hi ha uns 300, aproximadament, que tenen Acord o Conveni que regulen les condicions de treball de laborals i funcionaris, però altres 647 municipis no disposen de regulació pròpia i negociada de les condicions laborals dels seus empleats públics.

Per solucionar-ho, des de CCOO fa més de 20 anys que defensem la creació d’un espai de negociació per a tota l’administració local de Catalunya, que ara es concreta en un Acord Marc de condicions laborals pels empleats públics locals catalans (funcionaris i laborals), que contribueixi a la millora de les condicions de vida i treball de tothom que no disposa de cap acord o conveni.

Així, demà divendres, 19 de desembre, a les 12.00 h, a l’Ajuntament de Solsona (c/Castell, 20), tindrà lloc la signatura del primer “Acord Comú de condicions dels empleats públics dels ens locals de Catalunya de menys de 20.000 habitants”. Aquesta signatura comptarà amb la participació dels màxims representants de les organitzacions signants:

• Miquel Buch, president de l’Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM)
  • Xavier Amor, president de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC)
  • Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya
  • Josep Maria Àlvarez, secretari general d’UGT de Catalunya