Suport de CCOO als empleats públics municipals de l'Ajuntament de Castelldefels.

3 de febr. 2018, 7:24 publicada per Gabriel Tinoco

05-05-2017

El Sector de l’Administració Local de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya manifesta el seu suport a la Secció Sindical de CCOO de l’Ajuntament de Castelldefels en la seva reivindicació de l’aplicació de la sentència judicial de l’1%.

El fets es remunten a l’any 2006 amb un Acord signat entre el Govern Central i les organitzacions sindicals més representatives, on s’estipulaven augments salarials pels anys 2007, 2008 i 2009.

Aquests no es van complir no només a l’Ajuntament de Castelldefels sinó tampoc en altres ajuntaments fet que ens va obligar a través de l’acció sindical així com també de la jurídica, reclamar allò que era nostre.

La justícia en molts dels casos ens ha donat la raó. Concretament en el cas dels companys/es de Castelldefels ha estat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya qui ho ha fet sent aquesta a hores d’ara sentència ferma.

Demanem l’execució d’aquesta per tots els empleats/des municipals sense distinció si són laborals o funcionaris. Això ja s’ha aplicat d’aquesta manera a l’Ajuntament de Barcelona. Per tant no entenem l’actitud restrictiva de l’Ajuntament de Castelldefels el qual es nega a fer-ho així.

Per aquesta raó ens solidaritzem i tenen tot el nostre suport els companys/es de Castelldefels  en la seva justa reivindicació. Al mateix temps que demanem a l’ajuntament que recapaciti en la seva actitud.